Tuesday, December 18, 2012

manusia ohhh manusia

manusia ohhh manusia..... susah bila berhubungan dengan manusia nie... macam2 jenis manusia ade dlm dunia nie... ade yg ego, ade yg berlagak ade yg bdoh sombong ade bajet bagus dan yg paling aku benci n meluat gilerrr manusia yg SUKA MENYEBOK HAL ORG LAIN, KUTOK2 ORG N FITNAH ORG BG ORG TU JATUH.... org mcm ny wat aku rase nk BUNOH gune SAMURAI je.... knp suka sebok2 hal org len sedangkan org tu xpnh campor hal ko pun kan....  knp suka tengok org down?? kita kan dilahirkan tok penuhi kekurangan masing2.... klau ade yg slh btol kn elok2... xpyh BAJET BGOS sgt.... kita spe nk hukum seseorang tu.... kita bukan tuhan la weyh!!.... please be a profesional la... kita stu bumbung... mne2 pon kte g akn jmpe gak... klau ko rse ko bgos go on in ur own.... jgn banding2 kn ngn org len... kemampuan kita berbeza... tuhan cipta kn kte xsme taraf... ade yg pandai,, ade yg kurang... tu sme tok kta blajar sling melengkapi antara stu sma len.... bg aku,,, aku xkesah pon ko nk wt ape... pkai ape,,, berhubung dgn spe as long as bnde tu xganggu hdp aku.... hhuuuhhhh!! bkn men marah gler aku ni kan... hahaha biase la... da lame terpendam laa ni bru nk boommm sme....  so all of u jgn la ade sikap cmtu... xkemane pon sme tu k... mmg kubor len2... tp tanah kubor sme je.. hehehe k thts all 4 2n!ght... :)

No comments: